Voetbaldirect
Voetbalgames

Final kick 2020

Een voetbalspel dat gemaakt is voor échte penalty killers. Final Kick 2020 is een penalty only voetbalgame dat ontworpen is met unieke graphics en gemaakt voor ontspannen gamers. Er is namelijk geen klok verbonden aan het spel die je normaal wel hebt met bij een reguliere voetbalgame. Het spel is hierin uniek en laat je prachtige effectballen schieten en je hebt de kans om de mooiste reddingen te maken. Zie hier wat Final Kick 2020 zo uniek maakt:

• Bijzondere goede graphics met de mogelijkheid om in slow-motion de penalty van iedere hoek te bekijken.
  • Eenvoudige game controle doordat je met slechts één vinger het hele spel al kunt spelen. Door met je vinger over het scherm te vegen kan je bepalen hoe je de penalty schiet of hoe je wilt duiken.
  • Een multiplayer mogelijkheid om met vrienden online te spelen.

Zoals je ziet is Fifa Kick 2020 een bijzonder relaxt spelletje dat je alleen of samen met je vrienden kunt spelen.

Head Football LaLiga 2021

Ben jij nog niet bekent met Head Football LaLiga? Dan is het nu tijd om het spel te leren kennen! De uitzonderlijke vormgeving in dit spel is wat het zo iconisch maakt, kleine lichamen maar enorm grote hoofden. LaLiga bied je een enorme hoeveelheid aan diversiteit aan. Dit doordat je je favoriete speler kunt kiezen, een team kunt samenstellen en duizenden goals kunt scoren door gebruik te maken van het grote hoofd van je karakters. Zie hier de unieke eigenschappen van Head Football LaLiga 2021:

• Het spel heeft officiële licenties van LaLiga waardoor je keuze hebt uit al je favoriete spelers van het 2021 seizoen. En kan je ook iedere stadion selecteren om je wedstrijd in te spelen.
  • Het spel bevat unieke speciale schoten. Zo kan je bijvoorbeeld de volgende special shots uitvoeren: Destroyer Ray, Super Shot, Overgrowth en Giant Ball.
  • Het spel bevat meerdere modes waaruit jij kunt kiezen wat voor de nodige variatie zorgt! Denk bijvoorbeeld aan ‘mission mode’ of aan ‘vriendschappelijke mode’.

Efootball PES 2021

Ben jij al bekent met de voetbalgame PES? De kans is groot dat je dit al eerder hebt gespeeld op de oude Playstation 2 bijvoorbeeld. PES is al jaren lang actief in de voetbalgame branche en weet keer op keer een prachtig spel uit te brengen. Aangezien de mobiele wereld niet meer weg te denken is, hebben ze al jaren ook de Efootbal PES uitgebracht voor de mobiele apparaten. Maar wat is het dat PES zo uniek maakt? Hieronder hebben wij enkele punten opgesomd die je dit haarfijn uitleggen:

• Met PES 2021 heb jij één compleet voetbalgame ter beschikking op je mobiele apparaat. Ook heeft PES verschillende exclusieve deals met verschillende clubs wat hun game zo uniek maakt wanneer je dit vergelijkt met ander voetbal spelletjes.
  • Het spel wordt nog actief onderhouden en krijgt zo iedere week nog een update dat ervoor zorgt dat jij als gebruiker een ultieme game ervaring ervaart.
  • PES biedt exclusieve spelers aan in de game die je nergens ander terug ziet. Zo kan je bijvoorbeeld je carrière spelen met D. Maradona, Totti of Beckham.

Voetbalgames op je mobiele apparaat

Ben jij dus op zoek naar de leukste voetbalgames, dan zijn bovenstaande voetbalgames absolute toppers om mee te beginnen. Ervaar wat de technologie van vandaag de dag mogelijk maakt en laat je meenemen in complete voetbalgames die toegankelijk zijn vanaf de palm van je hand. Wil jij nog graag andere korte reviews van andere voetbalgames op onze site teruglezen? Neem dan contact met ons op en dan zorgen wij voor een eerlijke review!

Terug naar Mobiele voetbal game reviews